Dapatkan berita-berita terkini dan kisah-kisah menarik semasa di dalam dan luar negara hanya di borak-kedai-kopi.blogspot.com : For News in English please visit our Google+ page at https://plus.google.com/+BorakKedaiKopiBlogspot1

Saturday, November 15, 2014

Lagi kes buang bayi


Balik Pulau : Seorang pekerja kilang terkejut apabila menemui seorang bayi lelaki yang masih bertali pusat yang ditinggalkan di atas keretanya di Kampung Bukit Bayan Lepas, di sini, pagi tadi.  


Bercerita mengenai kejadian tersebut, dia terdengar bunyi tangisan bayi sewaktu pulang dari tempat kerjanya.  

Timbalan Ketua Polis Daerah Barat Daya, Deputi Superintendan Nor Salawati Saad, berkata bayi itu masih bertali pusat dan dibungkus menggunakan cadar.

"Bayi berkenaan dihantar ke Hospital Pulau Pinang (HPP) untuk rawatan. Sehingga ini, kita sedang mengesan suspek yang membuang bayi terbabit," katanya ketika dihubungi.

Sehubungan dengan itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Barat Daya, Deputi Superintendan Nor Salawati Saad meminta kerjasama pihak hospital atau klinik-klinik swasta sekiranya mempunyai maklumat berkenaan individu tertentu yang cuba untuk mendapatkan rawatan, supaya dapat melaporkan segera ke balai polis yang berdekatan.


0 comments: